Obchodní podmínky

Provozovatelem těchto stránek je fyzická osoba Kateřina Kyzeková, IČ: 07244185, podnikající na základě živnostenského oprávnění vydaném Městským úřadem Frenštát pod Radhoštěm. Vznik oprávnění 26.06.2018.

Zákazníkem se rozumí osoba vstupující do obchodního vztahu s provozovatelem tím, že nakupuje zboží na stránkách www.tasky-doplnky.cz.

Provozovatel se zavazuje, že bude zákazníkům dodávat zboží z těchto stránek. Skutečné barvy látek na mých taškách se mohou mírně lišit vlivem zobrazovacího média.

Provozovatel všechny zásilky posílá prostřednictvím České pošty. Cena dopravného viz. aktuální ceník uvedený na těchto stránkách.

Platební podmínky

Zákazník zboží zaplatí při převzetí doručovateli České pošty, na poště nebo v balíkovně (doprava + dobírka) nebo dle osobní dohody.

Reklamační řád

U zboží vyrobeného na zakázku (zboží upraveného podle přání nakupujícího nebo pro jeho osobu) má nakupující právo do 14 dnů od uzavření odstoupit od smlouvy a to pouze v případě, že po dohodě obou stran nezačal prodávající pracovat na realizaci objednávky.

Vrácené zboží musí být v původním stavu, nepoškozené, neprané a nepoužívané.

Možnost vrácení nepoužitého zboží do 14-ti dnů bez udání důvodů. Náklady spojené s dopravou hradí zákazník. Zboží poslané mnou na dobírku -  pošlete Vy na mou adresu jako doporučenou zásilku. (Nikoli jako zásilku na dobírku!)

Po přijetí nepoškozené zásilky Vám budou peníze odeslány bankovním převodem na váš účet, popřípadě v případě Vašeho zájmu poštovní poukázkou.

 Převzetím zboží k určitému datu se rozumí převzetí zboží od přepravce (Česká pošta) a stvrzení tohoto svým podpisem. Podpisem zároveň zákazník stvrzuje i souhlas s tímto Reklamačním řádem.

Skutečnost, že budete zboží vracet je nutno předem oznámit emailem.

Jestliže Vám zboží došlo v porušeném obalu:

V takovém případě zásilku nepřebírejte nebo spolu s doručovatelkou zásilku prohlédněte, zda je kompletní, neponičená a v neporušeném originálním obalu.

Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:

  • poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj
  • mechanicky poškozené (roztržené, proříznuté, propálené atd.)
  • poškozené nesprávným použitím nebo nadměrným zatěžováním

K podání reklamace je nutné předložit důkaz o zaplacení zboží s datem. Dále pak podrobný popis vady výrobku, nebo ještě lépe foto.

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom zákazníka emailem, pokud nebude dohodnuto jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O vyřízení reklamace bude zákazník vyrozuměn e-mailem (nebylo-li domluveno jinak).

Osobní údaje

Zavazuji se nakládat s veškerými přijatými osobními údaji v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů. Vaše osobní údaje nebudou poskytovány třetím osobám bez Vašeho písemného souhlasu, ani dalším subjektům a budou použity pouze pro účely spojené s vnitřními potřebami a administrativou.

Od zákazníka budu potřebovat tyto údaje, ke správnému odeslání a vyřízení objednávky: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, e-mail, telefon.